
Caighdeáin Seirbhíse do Chustaiméirí
Teagmháil le guthán
- freastalófar ar an gcalladh go gníomhach agus go béasach ag ár bhfoireann
- tabharfaimid ár n-ainm agus ainm na haiste, an Ceantar Dlí nó an Ceantar Miondíola Teaghlaigh a ghoid tú.
- más nach bhfuil an t-oibrí cuí in ann an ábhar an gcalla a láimhseáil go pearsanta, beidh sé/sí ag aistriú an gcalla chuig duine atá in ann.
- Más teagmháil a dhéanann tú linn trí guthán agus mura bhfuil do dhlíodóir, do gníomhaire dlí nó do mhdéantóir ar fáil, is féidir leat teachtaireacht a fhágáil agus fillefaidh sé nó sí ar do guthán chomh luath agus is féidir (de ghnáth laistigh de chúig lá oibre).
Déan teagmháil trí Litir nó ríomhphost
- issfimid freagra intíre ar do litir nó do ríomhphost, más gá, laistigh de seacht lá oibre ó bhfaighimid an comhoibriú;
- soláthróidh muid freagra substainteach laistigh de dhéag (20) laethanta oibre;
- déantar socruithe chun a chinntiú nach bhfreagraítear conradh ar bith más é an duine foirne atá le freagairt a bhfuil easpa air sa oifig;
- beidh ainm, seoladh agus uimhir gutháin/facs ag baill foirne a bhaineann leis an ábhar comhoibrithe i litreach/facs a eisiúint ó oifigí na mBord.
- scríobhfaidh gach comhoibriú i dteanga shimplí, ag baint úsáide as téarmaí teicniúla agus oifigiúla amháin nuair is éigeantach é seo.
Is éard atá i ngníomhartha na gClár chun comhlíonadh leis an gcaighdeán seo ná go bhfuil siad ag brath ar fhaisnéis agus treoracha a fháil go tráthúil ó ár gcustaiméirí, nuair is oiriúnach. Geallann an Clár go gcuirfidh sé ar an eolas cliaint maidir le forbairtí móra ina gcás. Mar sin féin, ag féachaint ar acmhainní an Chláir, ní féidir linn gealladh a thabhairt go freagróimid gach ceist áit a bhfuil siad ró-fhréamhshíulsach agus nach bhfuil forbraíochtaí móra le tuairisciú.
Cuairteoirí pearsanta
- coimeádfaidh na háiteanna go léir atá oscailte do na custaiméirí ag caighdeáin inghlactha glanachta agus compord.
- beidh soláthar á dhéanamh do rochtain ag daoine le míchumas i bhfoirne atá ann cheana féin más féidir agus nuair a bheidh oifigí nua á fháil, ní mór an deis a ghabháil chun a chinntiú go mbeidh rochtain ag daoine le míchumas;
- Cuirfear lóistín ar fáil áit a mbeidh custaiméirí in ann comhoibriú le baill foirne i gcomhthéacs príobháideach agus rúnda.
Seirbhís trí Ghaeilge
Beidh sé mar aidhm againn a chinntiú go bhfuil:
- freagrafar ar chónachtaí a fuarthas i nGaeilge i nGaeilge
- Déanfear gach iarracht chun glaoirí gutháin agus cuairteoirí pearsanta a chur ar an eolas a theastaíonn uathu a ngnó a dhéanamh trí Ghaeilge.
- cé go bhfuil sé dodhéanta an tseirbhís a sholáthar trí Ghaeilge ag gach suíomh faoi láthair, déanfar traenáil sa Ghaeilge a chur ar fáil do na hoibrithe go léir mar chuid de chláir oiliúna foirne na gClár;
- comhlíonfaimid ár dteidilí faoin Acht na dTeangacha Oifigiúla, 2003;
- Beidh ár bfoilsitheachtaí is tábhachtaí ar fáil i nGaeilge.
Táimid ag Súil Leat:
- chuige a chóireáil foirne na Boird Cúnamh Dlí le cúirtéis agus gach comhoibriú réasúnta a thabhairt dóibh;
- faisnéis fhíor agus chruinn a sholáthar i do chaintí go léir leis an mBoird agus chun an Bord a chur ar an eolas faoi na hathruithe comhoiriúnacha i do chásanna;
- freagair d'iarratais ó na Bord maidir le tuilleadh eolais a luaithe is féidir;
- comhoiriúnachtaí a attended i maoin cuí